Kachelslangen Peugeot 204

Voor de Peugeot 104, 204 en 304
Post Reply
A110
Posts: 45
Joined: 02 Feb 2016, 20:27

Kachelslangen Peugeot 204

Post by A110 »

Goedenavond iedereen,

Gisteren de Alpine A110 klaar gemaakt en vandaag terug gebracht bij de eigenaar. Daar stond mijn "dame" gestald.
Alpine heeft heel wat langer geduurd dan gehoopt maar het is uit eindelijk allemaal gelukt en die rijd weer als de brandweer en remt nog beter, met de nieuwe hoofdremcilinder, dan ooit daarvoor.

Dus ik met de Alpine naar mijn oom om hem terug te brengen had gelukkig iemand geregeld met een aanhanger om de 204 op te zetten.
Dit omdat ik al erop geattendeerd werd door mijn oom dat de 204 koelwater staat te lekken.

Lang verhaal kort te maken we hebben de 204 op de aanhanger gezet en hem naar mijn garage vervoerd.
Daar heb ik gelijk gekeken waar het koelwater vandaan komt.

Nu is er dus een koelwaterslang helemaal poreus geworden en daar lekt hij door.

Het is een koelwater slang van de kachel. Nu is de andere slang ook slecht dus ik wil ze gelijk allebei vervangen.

Alleen ik kom niet uit de onderdeelnummers. Is er iemand die ook eens wil kijken welke nummers ik nodig heb.
Het gaat dus om de 2 koelwaterslangen vanaf het kachelhuis door het schutbord heen. 1 van de slangen zit op het inlaatspruitstuk en die andere gaat met een bocht richting rembekrachtiger waar hij op een verdeelblok zit.

Ik kom uit op de volgende nummers: 6458-31 en 6463-52

http://public.servicebox.peugeot.com/cl ... index.html

Ik hoor graag van jullie zodat ik ze kan gaan bestellen.

Gr. Jeroen
A110
Posts: 45
Joined: 02 Feb 2016, 20:27

Re: Kachelslangen Peugeot 204

Post by A110 »

Even een update over de kachelslangen.

Ik heb ze gewoon besteld en het waren zeker de juiste. Vorige week gemonteerd, systeem ontlucht en weer netjes afgevuld.

Alles werkt weer zoals het moet werken.

Jeroen
Post Reply