Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Voor de Peugeot 504 en 604
User avatar
MarcoPeus
Posts: 2543
Joined: 03 Feb 2016, 20:09

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by MarcoPeus »

paull en paulla wrote: 04 Jun 2020, 22:56
peunormal wrote: 04 Jun 2020, 00:49 erg leuk plaatje en wat een bijzondere voiture. Zijn jullie dit zelf ?
in deze limousine wil ik wel achterin plaatsnemen hoor. Lijkt me zelfs 'cool'
Ben binnenkort 25 jaar getrouwd.. goed moment :idea:
Mijn Peugeot Partner Paulla staat op de foto, met fotograaf Bas... achternaam vergeten. Zelf neem ik deze foto, dé manier niet in beeld te komen :).
Voor het digitale 'blaadje' van de Peugeot inporteur is een fotoshoot gemaakt voor een artikel met een verhaaltje.
Tijdens de start van de financiële crises van 2009 is deze digitale versie van het blaadje offline gehaald.
En hebben wij alleen nog de leuke herinnering aan deze leuke fotoshoot. En ook mooie foto's

Vaak is ons verzocht, deze voiture voor bijzondere gelegenheden, zoals trouwerijen, beschikbaar te stellen.
Tot nu toe hebben wij dat niet kunnen honoreren, ook niet voor l'Avonture, of de Club 604 International.
Maar wie weet wat de toekomst brengt...
Paull, mocht je haar ooit willen wegdoen (de 604, Paulla zou je nooit wegdoen denk ik), dan hou ik me aanbevolen.
Huidige privé collectie:
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
User avatar
paull en paulla
Posts: 930
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

MarcoPeus wrote: 05 Jun 2020, 12:54
paull en paulla wrote: 04 Jun 2020, 22:56
peunormal wrote: 04 Jun 2020, 00:49 erg leuk plaatje en wat een bijzondere voiture. Zijn jullie dit zelf ?
in deze limousine wil ik wel achterin plaatsnemen hoor. Lijkt me zelfs 'cool'
Ben binnenkort 25 jaar getrouwd.. goed moment :idea:
Mijn Peugeot Partner Paulla staat op de foto, met fotograaf Bas... achternaam vergeten. Zelf neem ik deze foto, dé manier niet in beeld te komen :).
Voor het digitale 'blaadje' van de Peugeot inporteur is een fotoshoot gemaakt voor een artikel met een verhaaltje.
Tijdens de start van de financiële crises van 2009 is deze digitale versie van het blaadje offline gehaald.
En hebben wij alleen nog de leuke herinnering aan deze leuke fotoshoot. En ook mooie foto's

Vaak is ons verzocht, deze voiture voor bijzondere gelegenheden, zoals trouwerijen, beschikbaar te stellen.
Tot nu toe hebben wij dat niet kunnen honoreren, ook niet voor l'Avonture, of de Club 604 International.
Maar wie weet wat de toekomst brengt...
Paull, mocht je haar ooit willen wegdoen (de 604, Paulla zou je nooit wegdoen denk ik), dan hou ik me aanbevolen.
Dat is goed Marco, als het zover is geef ik jou een seintje. Terug op Nederlandse grond.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 930
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

aixpeugeot wrote: 05 Jun 2020, 01:42 het is en blijft een zeer bijzondere voiture ! bekend met een * 8-)
Goed gezien Joos! Punt voor Jou.
De oplettende kijker kan zien, dat mijn Avatar een foto van deze Landaulet is.
En nog niet in Google vindbaar, alleen de 'Niger' auto, in 1992 teruggebracht naar Frankrijk door Eric Brentenoux, indertijd 'Le President Club 604 International' vindt je via Google terug.
Last edited by paull en paulla on 06 Jun 2020, 22:42, edited 1 time in total.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
aixpeugeot
Posts: 473
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by aixpeugeot »

De oplettende kijker kan zien, dat mijn Avatar een foto van deze Landaulet is.
dat was mij allang opgvallen hoor ;) maar wilde het niet aan de grote klok hangen.
User avatar
peunormal
Posts: 217
Joined: 11 Apr 2020, 15:56

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by peunormal »

deux exemplaires et pas un de plus !
604 landaulet1978.jpg
604 landaulet1978.jpg (240.94 KiB) Viewed 5889 times
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by Martijn »

Het zou een leuke aanvulling zijn om naast mijn Heuliez te zetten 8-)
User avatar
paull en paulla
Posts: 930
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Martijn wrote: 07 Jun 2020, 09:21 Het zou een leuke aanvulling zijn om naast mijn Heuliez te zetten 8-)
Ja Martijn, die gedachte heb ik ook gehad.
Om eens beide voitures samen tentoon te stellen.
Maar door tijd gebrek is er gewoon niet van gekomen, jammerdebammer.

Het kan nog steeds, maar dat is dan wel een stukje tuffen, naar de Vendée.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
peunormal
Posts: 217
Joined: 11 Apr 2020, 15:56

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by peunormal »

paull en paulla wrote: 06 Jun 2020, 19:36 En nog niet in Google vindbaar
knap om uit 't zicht van google te blijven. Het maakt de auto tegelijkertijd mysterieus. Maar zo gaat dat soms met zeldzame kunstvoorwerpen :) Had al de onbeantwoorde vraag waar die zeer zeldzame 604 van FH was gebleven en dat er weinig van bekend was.. kwam niet verder dan "After Heineken died, his entire car collection was auctioned, but the 604 Landaulet was sold prior to the auction to an anonymous Dutch collector
Wellicht komen er nu ook wat meer kiekjes van deze bijzondere 604 TI automaat en 't interieur? Dat zou beslist leuk/super zijn :)
User avatar
paull en paulla
Posts: 930
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Dat komt ook wel.
Eerst een computer probleempje oplossen.
Onze 'vaste' computer heeft een Windows- update ,ongevraagd, mogen ontvangen.
En nu zijn de D en E partities onbereikbaar.
En daar staan nu net o.a. fotoos op. Het komt wel goed.

De auteur van jou geciteerde artikel ken ik, Michiel.
Hij kent de auto, inmiddels ook alweer vijftien jaar geleden.
Goh, wat gaat de tijd..., en wij ook.

Afgelopen september hebben we een weekendbijeenkomst van de Club 604 International mogen bezoeken.
En op zondag is via een rondrit bij ons de Landaulet bezichtigd.
Voor de club was het de eerste keer, dat de auto bekeken is.
En heel discreet is daar geen melding of foto van gepubliceerd geworden, ook op de club- site niet.
Voor ons is het beheer van cultureel erfgoed, uit de Heineken collectie, nu achtien jaar in ons bezit.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
peunormal
Posts: 217
Joined: 11 Apr 2020, 15:56

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by peunormal »

paull en paulla wrote: 07 Jun 2020, 23:35 Voor de club was het de eerste keer, dat de auto bekeken is.
En heel discreet is daar geen melding of foto van gepubliceerd geworden, ook op de club- site niet.
.. wat is 't ergste wat je kan overkomen, massa-toerisme en opdringerige persfotografen?
Post Reply