Nieuw project

Voor de Peugeot 504 en 604
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2221
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Nieuw project

Post by Beeperhorrie »

Zo'n kantelbrug lijkt mij ook wel wat. Helaas geen plek voor dit draadje ga ik wel volgen.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Nieuw project

Post by Jacqabe »

Beeperhorrie wrote:Zo'n kantelbrug lijkt mij ook wel wat. Helaas geen plek voor.
Viel mij eigenlijk wel mee hoeveel ruimte hij inneemt. Wel handig natuurlijk dat je er ruim omheen kan lopen maar ik denk dat het ook vrij snel in een kleine ruimte past. En voor het lassen hoef je maar aan een kant te zijn.

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... IyVX9dPLcn_
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2221
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Nieuw project

Post by Beeperhorrie »

Jacqabe wrote:Viel mij eigenlijk wel mee hoeveel ruimte hij inneemt. Wel handig natuurlijk dat je er ruim omheen kan lopen maar ik denk dat het ook vrij snel in een kleine ruimte past. En voor het lassen hoef je maar aan een kant te zijn.

Ik weet het. Mijn probleem is dat ik geen binnen ruimte meer heb om te sleutelen en op straat zal dit het niet worden vrees ik.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nieuw project

Post by Jacqabe »

Beeperhorrie wrote:Ik weet het. Mijn probleem is dat ik geen binnen ruimte meer heb om te sleutelen en op straat zal dit het niet worden vrees ik.
Volgens de website kan je hem ook gewoon buiten plaatsen.
Met het mooie weer van de afgelopen weken geen probleem maar zal wel niet eeuwig zo blijven ben ik bang :-)
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nieuw project

Post by Jacqabe »

Geen zin om continu met het metaal bezig te zijn. Onlangs dus mijn stuurtje maar even opgeknapt.
Image
Image
304 Friesland
Posts: 1299
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nieuw project

Post by 304 Friesland »

Dat ziet er gelikt uit vooral zo door gaan als alles zo mooi word dan komt het wel goed.
User avatar
paull en paulla
Posts: 925
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Nieuw project

Post by paull en paulla »

Meesterwerk :!:
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nieuw project

Post by Jacqabe »

Bedankt! Ben er nu echt wel van overtuigd dat het een meerjaren project wordt maar het is maar zo. Bij een 403 wil ik nog wel eens iets met de Franse slag doen maar deze hoort gewoon volledig aangepakt te worden.
Peugeot604?
Posts: 7
Joined: 07 Jul 2020, 22:32

Re: Nieuw project

Post by Peugeot604? »

succes,goed werk heeft tijd nodig,maar dan komt het wel helemaal goed, en dan hoef je ook jaren er niks meer aan te doen,alleen onderhoud.
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nieuw project

Post by Jacqabe »

Peugeot604? wrote:succes,goed werk heeft tijd nodig,maar dan komt het wel helemaal goed, en dan hoef je ook jaren er niks meer aan te doen,alleen onderhoud.
Dankjewel, het kost inderdaad heel veel tijd. Ik zou wel een sabbatical willen maar dat zit er helaas niet in.
Als het project ooit af is hoop ik dan ook alleen het reguliere onderhoud te hebben en de roestduivel niet meer te zien.
Post Reply