Toerenteller 304 bovenop dashboard

Onderwerpen over de buiten- en binnenkant van het koetswerk
Post Reply
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Toerenteller 304 bovenop dashboard

Post by MeneerPeugeot »

Berichten gekopieerd van het eerdere forum :)
Dick wrote:Volgens mijn serie 04 boek zijn er ooit toerentellers geleverd voor de eerste serie 304cc, bovenop het dashboard. Weet iemand hier meer van?

Image

Vind het wel leuk staan, maar om er een universeel dingetje op te zetten gaat me te ver...
Martijn wrote:Is alleen geleverd op de eerste 304 "S" modellen, die hadden bij introductie nog het oude dashboard en deze extra toerenteller er bovenop. Later ook nog eens toegevoegd bij het allereerste fabrieks actiemodel 104 "Sundgau"
Dick wrote:
Martijn wrote:Is alleen geleverd op de eerste 304 "S" modellen, die hadden bij introductie nog het oude dashboard en deze extra toerenteller er bovenop. Later ook nog eens toegevoegd bij het allereerste fabrieks actiemodel 104 "Sundgau"
Met andere woorden niet te vinden dus... Mocht iemand nog iets hebben liggen dan hou ik me aanbevolen!
Peugeot-304 wrote:Ik was er ook een tijdje op zoek naar voor mijn 304 maar het is er nooit van gekomen.
Ze worden zo nu en dan wel eens op Ebay aangeboden:

Image

Best prijzig dus.

Dieter
Dick wrote:Kan er momenteel 1 kopen voor 80,- Vond dat behoorlijk duur, maar bij nader inzien toch de moeite waard misschien...
Harrie wrote:een nadeel is wel, dat je de voorruit in die regio niet of érg lastig kunt schoonmaken...
grt, Harrie
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply