Ook maar even tonen citroen u 23

Peugeot in het nieuws
Post Reply
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

Ik denk toch deze maar is wel afhankelijk van het weer aangezien hij wel deels maar niet helemaal in de schuur kan dus bij redelijk weer dan ga ik eerst wel met deze aan de gang maar eerst kan de motor nog uit de Mercedes .

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

Aangezien ik over deze auto ook zo af en toe wat op het Citroen forum post had ik daar dus ook al reactie,s terug ,blijkt dat mijn kenteken al actief is ,amper een half uur na de keuring al ingevoerd dus ,10.06 uur is hij ingegaan .
Het kenteken is BE-97-43
dus morgen maar platen bestellen en verzekering bellen , meldcode is niet zo moeilijk .
User avatar
Bart-Peugeot
Posts: 402
Joined: 02 Feb 2016, 19:56

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by Bart-Peugeot »

Mooi dat het allemaal vlot ging.
In bezit van een 308 en 504.
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

Nog niet eerder zo snel het kenteken binnen gekregen , vandaag al het pasje in huis , heb de platen ook gelijk maar besteld zijn er zaterdag en morgen de verzekering maar even regelen dan is dat allemaal maar klaar.
aixpeugeot
Posts: 473
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by aixpeugeot »

mooi dat je het hebt kunnen regelen. en ja, dat is snel !
succes met de verdere werkzaamheden.
sv605
Posts: 91
Joined: 04 Feb 2016, 20:47

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by sv605 »

Gefeliciteerd :!:
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

Vandaag gelijk maar de motor en bak uit de Mercedes gehaald en ook de motor en bak van de Citroën zijn er uit , misschien straks al vast een keer passen ,er moet wel 1 tussen balkje aangepast worden anders heb ik te weinig ruimte naar voren eerst maar eens kijken wat het mooiste is denk omdraaien dan zakt hij al een cm of 8 denk ikImageImageImage

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

User avatar
paull en paulla
Posts: 930
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by paull en paulla »

Grote Klasse, geweldig leuk vind al deze strapatsen: dolle pret heb ik ermee :)
Vóóral zó dóórgáán :idea:
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

Aangezien ik de vorderingen ,ook kleine zoals vandaag iedere dag probeer te posten een paar foto's van vandaag aangezien ik rustig mag prutsen op zondag van mijn vrouw
En toen, hadden we ruimte en toen , nu iets minderImageImage

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Ook maar even tonen citroen u 23

Post by 304 Friesland »

1 balkje moeten weghalen waar ik iets anders voor moet maken maar verder past het aardig wat ruimte betreft , deze week hopelijk tussen de middag tijd om ijzer pas te maken voor de motor steunen en de bak steun , radiator daar gebruik ik denk ik de originele maar voor voor een oude uitstraling alleen moet er dan een apart oliekoelertje bij voor de bak , een kortere interkoeler en dan de oliekoeler nog los zien te krijgen van de Mercedes , motor staat nu nog los maar wel op de goede plaats ik hoef verder bijna niks aan de auto aan te passen wat ruimte betreft zodat hij zelfs ooit weer terug te bouwen is naar origineel .

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Post Reply