Betrouwbare heerlijke V6 youngtimer limousine te koop

Geregistreerde gebruikers kunnen hier hun waren te koop aanbieden
Post Reply
sv605
Posts: 91
Joined: 04 Feb 2016, 20:47

Betrouwbare heerlijke V6 youngtimer limousine te koop

Post by sv605 »

Omdat mijn rode 607 2.2. op LPG inmiddels ook de youngtimer stauts heeft bereikt, staat de grijze 607 V6 uit 2002 inmiddels geschorst op de oprit. En omdat stilstand achteruitgang is, wil ik deze bijzonder fijne auto graag aan een andere liefhebber doorgeven.

Kan zakelijk als Yougtimer gereden worden, en is voor particulieren met laag tarief te schorsen voor € 25,-- per jaar. Auto kan ook voordelig meermaals per jaar geschorst worden als dat praktisch is.

Deze fijne 607 is door mij eind 2016 met 97869 KM op de teller uit Duitsland gehaald. Inmiddels staat de teller na vijf vrijwel probleemloze jaren cruisen door heel Europa op 252000 KM.

Wat is het :
Het is een 607 V6 24V uit 2002 in Pack uitvoering met leren bekleding.
Handgeschakelde 5 versnellingsbak
Supercomfortabel met electronsich gestuurde demping
Trekgewicht 1800 Kg
Bij een normale rijstijl over langere afstanden is het verbruik ca. 1:11

De originele boekjes zijn er bij, en vanaf 2017 is de complete onderhoudshistorie incl. facturen aanwezig.

In 2017 zijn de startmotor en de achterremklauwen gereviseerd
October 2020 is bij 205971 KM de distributie vernieuwd, deze kan dus nog 10 jaar/60.000 km mee
April 2021 is bij 218051 KM de Aircocondensor vervangen
Verder uiteraard al het normale onderhoud gehad, onlangs nog nieuwe ruitenwissers gemonteerd.
APK loopt tm 16 mei, kan naar verwachting zonder problemen van een nieuwe APK worden voorzien
Evt. met extra gebruikte set 17” velgen voor winterbanden

Wat mankeert er aan :
Het display voor tijd/radio is onleesbaar geworden
Inklapbaar spiegelmechanisme linker spiegel hapert soms
Banden zijn aan vervanging toe
Kleine normale gebruiks/ouderdomssporen .

Prijsidee:
Vraagprijs € 1950,--; wil je meer weten of een fatsoenlijk bod doen op deze fijne en betrouwbare limousine, stuur dan me dan een PB.

** In het topic “onderweg met de 607” op dit Forum vind je wel een paar fotos’s ;) ;) :D .

Met vriendelijke groet

Steven
Post Reply