Voor "normale mensen" lijkt het haast niet meer doenlijk om een oldtimer uit de jaren 50 of 60 aan te schaffen.
Als ik zie dat "goede" (en soms niet eens goede) 203s en 403s al richting de 7000-10000 euros gaan...
Je kunt ze voor 5000 kopen bij catawiki maar dan is ie nog niet eens ingevoerd of apk gekeurd...
Als die autos bij handelaren terecht komen dan wordt er standaard lijkt het 3000 euro bij de prijs op gezet...
Ik hou me maar bij mijn 306 cabrio, dagwaarde 300 euro, maar apk gekeurd en goed rijdbaar, en nog net met een goede TU motor en niet al teveel computergestuurd gedoe.
Bij deze roep ik autos van 20 jaar en ouder uit tot oldtimer. Niks geen youngtimer!
( /rant )
Oldtimers: liefhebberij wordt investeringsobject
Oldtimers: liefhebberij wordt investeringsobject
nu:
1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2001 Volvo V70 XC AWD 2.4T, 2020 VW Polo leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2001 Volvo V70 XC AWD 2.4T, 2020 VW Polo leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
-
- Posts: 1302
- Joined: 02 Feb 2016, 17:39
Re: Oldtimers: liefhebberij wordt investeringsobject
De 403 waar ik nu mee bezig ben is dan dus wel een uitzondering ,komt met apk en kenteken en ook zeer netjes geprijst dan denk ik maar dan moet je de rest wel zelf doen.