oldtimer meeting in stolberg

Allerhande onderwerpen die niet eens met Peugeots te maken hoeven te hebben
Post Reply
aixpeugeot
Posts: 473
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

oldtimer meeting in stolberg

Post by aixpeugeot »

ik kreeg deze week weer de uitnodiging van een duitse bekende voor de oldtimer meeting in Stolberg.
voor wie het niet weet, is een dorpje naast aachen/aken en dus net over de grens bij bocholtz/simpelveld.

datum is 9 september 2018 aanvang 10 uur

ik ben er zelf al een paar keer geweest. het is door de dag een beetje komen en gaan, dus daardoor ook varieteit van diverse auto's.
het is tevens open deur dag in het musuem dus deze is dan ook nog eens gratis te bezoeken.
daar de organisator zelf een peugeot heeft (of had) en ook een citroen komen er relatief veel citroens, maar het is in principe alle merken.
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Re: oldtimer meeting in stolberg

Post by MeneerPeugeot »

ik ga eens kijken of het me gaat lukken om te komen, bedankt voor het delen Joos 8-)
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
RogerSch
Posts: 348
Joined: 02 Feb 2016, 19:31

Re: oldtimer meeting in stolberg

Post by RogerSch »

Dank voor de tip!
Vroeger:
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
aixpeugeot
Posts: 473
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: oldtimer meeting in stolberg

Post by aixpeugeot »

ik heb wat fotos gemaakt, evt hier -> https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1 te zien voor wie fb lid is en lid van deze groep is (anders ff aanvragen he)
RogerSch
Posts: 348
Joined: 02 Feb 2016, 19:31

Re: oldtimer meeting in stolberg

Post by RogerSch »

Vanochtend ook even geweest. Het was erg druk. De mooiste auto die ik gezien heb was een Lancia Montecarlo.
Uiteraard een beperkt aantal Peugeotjes. 505, 504 cabrio en 403 gezien.
Was heerlijk weer om open te rijden.
Vroeger:
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
aixpeugeot
Posts: 473
Joined: 05 Feb 2016, 21:07

Re: oldtimer meeting in stolberg

Post by aixpeugeot »

er waren maar 3 Peugeots op het moment dat ik er was. 304, die 203 cabrio (zie fotos) en mijn eigen peu.

die 505 zal wel vermoed ik een break zijn geweest.
het is een beetje komen en gaan dus geheel de dag is er varieeteit.
wel vrij apart is de fiat dino die ik gezien heb, zie je niet meer zo snel, sterker nog, waarschijnlijk is het de eerste die ik ooit in t echt heb gezien.
Post Reply