Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Allerhande onderwerpen die niet eens met Peugeots te maken hoeven te hebben
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by Jacqabe »

403 Friesland wrote:Dat is het zeker ja ben er ook goed flauw van enige hoop die ik nu heb is op de lijm waar ze reclame voor maken op fb om het zo minder zichtbaar te maken want voor apk zou ik hij nog net kunnen.
Ja die lijm heb ik ook voorbij zien komen. Resultaat lijkt geweldig, ik hoop voor je dat het helpt.
304 Friesland
Posts: 1301
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by 304 Friesland »

Als de lijm geen resultaat oplevert dan zal er toch een nieuwe in moeten ,na lange tijd balen vanmorgen toch maar weer aan het sneupen geweest om te kijken of er ergens iets te vinden is ,vorige week gekeken wat hij in Duitsland koste dat was toen volgens mij 569 euro , nu weer gekeken was het 416 maar geen idee of dat met of zonder btw is .
Dus de franse zoekterm maar geprobeerd ,daar een adres gevonden en nieuw voor 278 incl btw ,dat is al een stuk goedkoper alleen ver weg natuurlijk zou je denken , blijkt het in de zelfde plaats te zijn waar mijn zus haar kinderen op school zitten ,40 km bij mijn zus vandaan dus dat zou de oplossing kunnen zijn ,ruit was ook niet erg mooi meer dus dat moet ik maar in gedachten houden , mijn zwager komt in Juli deze kant op als dat dan weer mag en ik hoop dat hij hem dan mee kan nemen en anders zelf maar een keer op visite daar.
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by Jacqabe »

403 Friesland wrote:Dus de franse zoekterm maar geprobeerd ,daar een adres gevonden en nieuw voor 278 incl btw ,dat is al een stuk goedkoper alleen ver weg natuurlijk zou je denken , en anders zelf maar een keer op visite daar.
Dat is een nette prijs Hans en je hebt een legitieme reden om je zus een bezoek te brengen Image
304 Friesland
Posts: 1301
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by 304 Friesland »

Nou na nog een keer goed gekeken te hebben is het maar de vraag of dat raam gaat passen ,is een cm groter en zou moeten passen maar omdat bij mijn auto de rand van het raam vervangen is is die speling van een cm kleiner geworden dus past denk ik helaas niet en de wel passende ruit kost dus wel 569 euro in duitsland ,had het zelf een beetje door elkaar gehaald.
304 Friesland
Posts: 1301
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by 304 Friesland »

Nou na dat Henk mij op een advertentie op mp gewezen had over een nieuwe voorruit voor de matra deze man gelijk gebeld en had mij 2 weken geleden beloofd hem dit weekend te brengen is hij vandaag bezorgt , zou volgens de opgegeven passende bouwjaren de grote variant zijn die waarschijnlijk met moeite past maar net gemeten en blijkt gewoon de zelfde te zijn al er nu in zit dus helemaal blij mee nu kan is weer verder met deze auto ,maar ik denk dat ik hem maar laat monteren allen zo lang wel goed op passen .
De Nissan 300 zx gaat over een poosje toch weer de verkoop in ,hele leuke auto maar eventjes mee spelen is genoeg voor mij en moet eerlijk zeggen dat ik de matra wat wegligging toch beter vind rijden en is ook een mooie aparte verschijning.
Maar ben er helemaal blij mee en zeer nette prijs ,325euro incl bezorgen .
304 Friesland
Posts: 1301
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by 304 Friesland »

Na lange tijd niks aan deze auto gedaan te hebben werd er op Facebook door iemand een te koop gevraagd , moest een type 2 zijn en Nederlands kenteken hebben dus maar aangeboden aan deze man en die heeft hem ook gekocht. Weer een minder dus eigenlijk wel plaats voor wat nieuws ,er is ook nog een 306 2 liter 16 klepper bij gekomen , rijd heerlijk maar aangezien de 304 cabrio met zijn diesel toch een auto is die je eerder pakt laat ik hem gewoon staan ,ze zijn toch duurder aan het worden.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
Tuuur
Posts: 1386
Joined: 01 Feb 2016, 22:52

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by Tuuur »

Goed gedaan en door naar de volgende! :D
nu:
1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2001 Volvo V70 XC AWD 2.4T, 2020 VW Polo leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
sv605
Posts: 91
Joined: 04 Feb 2016, 20:47

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by sv605 »

Goed bezig Hans :!:

Superleuk om je posts te blijven volgen !! :D

Groet

Steven
304 Friesland
Posts: 1301
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by 304 Friesland »

Leuk om te horen , geen idee hoeveel mensen er nog kijken op dit forum , vind het leuk om mijn belevenissen te delen met anderen maar dan is het wel leuk om te weten dat er ook meerdere mensen mee lezen .


Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

michael
Posts: 58
Joined: 08 Feb 2016, 23:26

Re: Nog eentje er bij Simca Matra Bagheera 1979

Post by michael »

Ja ik lees je verhalen altijd, erg leuk.
Fijn om te lezen dat er meer idioten zijn die gekke projecten hebben en er meerdere gelijk tijdig hebben lopen.
Kleine opsomming van mijn projecten waar ik afwisselend aan werk:
404 cabrio na 8 jaar nu bij de spuiter
404 kipper, na de brand totale restauratie met 2L 505 motor met automaat en schijfremmen.
404 pickup met dubbele cabine restauratie
404 pickup ombouw naar 4X4 aandrijving
Zelfbouw zwanenhals oplegger voor achter de 404 trekker
DAF 2600 nog ff afmaken
en nog wat kleine zaken.
Post Reply