Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Voor de Peugeot 504 en 604
User avatar
paull en paulla
Posts: 940
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Nog een paar plaatjes van het lokale automuseum Talmont elke derde zondag van de maand vanaf april.
Zelfs op de (tandum)fiets ben je welkom. De Cadillac is door een vriend van ons op nieuw gebouwd, beter dan nieuw.
Alles gedaan, de draadboom, nieuw dak met besturing, dashboard, plaatwerk, uitlaat, alles wat je maar kunt verzinnen.
De hele winter over gedaan. En een vermogen tijd en pecunia aan gespandeerd.
Attachments
IMG_4763.jpg
IMG_4763.jpg (176.89 KiB) Viewed 164 times
IMG_4752.jpg
IMG_4752.jpg (231.67 KiB) Viewed 164 times
IMG_4744.jpg
IMG_4744.jpg (188.38 KiB) Viewed 164 times
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 940
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Te veel plaatjes om te delen, maar hier nog enkele. De Vespa uit 1958 (twee pk) kan zomaar in de kofferbak van de Cadillac passen.
Het was zondag weer als vanouds gezellig. Met een drankje en hapje natuurlijk. Het hoort erbij hier lokaal. Het is meer een sociaal evenement.
Attachments
IMG_4764.jpg
IMG_4764.jpg (175.73 KiB) Viewed 163 times
IMG_4761.jpg
IMG_4761.jpg (198.18 KiB) Viewed 163 times
IMG_4747.jpg
IMG_4747.jpg (178.62 KiB) Viewed 163 times
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
sv605
Posts: 92
Joined: 04 Feb 2016, 20:47

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by sv605 »

Mooi om te zien!
User avatar
paull en paulla
Posts: 940
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Op pagina 64 staan ook nog verse plaatjes ;)
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by Beeperhorrie »

Die had ik dus ook gemist. Valt me wel op dat de Peugeot rijders strakker parkeren dan de Renault bestuurders. :mrgreen:
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
?604Peugeot
Posts: 110
Joined: 07 Apr 2022, 17:32

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

Hoi paull en paulla zo weer mooie foto,s te zien, en het weer is ook weer super bij jullie, sommige mannen met een korte broek, wat is de gemiddelde leeftijd van de mensen, zijn ze allemaal met pensioen? dan hebben ze tijd genoeg om aan hun bolide te sleutelen en te poetsen, ik moet nog 36 uur per week voor een baas werken, ik wou dat ik die uren ook vrij was, dan kreeg ik nog meer gedaan, maar helaas, het is niet anders, ga nog een paar foto,s erop zetten dadelijk, kijk maar even, de loods die ik heb, die jij goed bekeken had, met mooie brug en motor takel is 120 vierkante meter, met nog een zolder van 30vierkante meter, staat ram vol,zal wel een keer een paar foto,s van de loods maken, kun je zien hoe vol die staat.
?604Peugeot
Posts: 110
Joined: 07 Apr 2022, 17:32

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

twee 604 peugeot,s die ergens anders een onderdak hebben kunnen niet in de loods erbij de linkse is mijn oude turbo diesel waar ik toen jaren mee heb gereden, heeft toen al zijn geld op gebracht, maar bewaar hem voor onderdelen,om in de toekomst van 2 turbo diesels, 1 goede te maken,van deze is het plaatwerk heel slecht, de andere die in de loods staat, is het plaatwerk aardig goed van. de rechter peugeot is die van harrie sonderen de GTI, die ik als de 106 wit klaar is, naar de loods haal, en aan de motor ga beginnen, die loopt namelijk warm, en ik wil wel weer eens 604 gaan rijden, het duurt nog te lang voor dat mijn witte 604 klaar is.
IMG_6877.JPG
IMG_6877.JPG (931.03 KiB) Viewed 71 times
?604Peugeot
Posts: 110
Joined: 07 Apr 2022, 17:32

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

met pasen was Walter karens bij mij op bezoek, en bracht dit mooie setje voor mij mee, overigens heel blij mee,ooit in de toekomst voor mijn STI.
IMG_6874 (5).JPG
IMG_6874 (5).JPG (1.75 MiB) Viewed 70 times
User avatar
paull en paulla
Posts: 940
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

?604Peugeot wrote: 29 Apr 2024, 14:04 Hoi paull en paulla zo weer mooie foto,s te zien, en het weer is ook weer super bij jullie, sommige mannen met een korte broek, wat is de gemiddelde leeftijd van de mensen, zijn ze allemaal met pensioen? dan hebben ze tijd genoeg om aan hun bolide te sleutelen en te poetsen, ik moet nog 36 uur per week voor een baas werken, ik wou dat ik die uren ook vrij was, dan kreeg ik nog meer gedaan, maar helaas, het is niet anders, ga nog een paar foto,s erop zetten dadelijk, kijk maar even, de loods die ik heb, die jij goed bekeken had, met mooie brug en motor takel is 120 vierkante meter, met nog een zolder van 30vierkante meter, staat ram vol,zal wel een keer een paar foto,s van de loods maken, kun je zien hoe vol die staat.
Hoi Willy, het is hier al vaak prachtig weer, afgewisseld met buitjes en af en toe wind uit noord.
Laatste week wind/ luchtstroming uit zuid. En dan is het, in de regel, mooi en zacht weer.
Veel leden van het cluppie zijn met pensioen, maar niet iedereen. Ook jonkies van zeg vijf en twintig, zijn enthousiast en aktief lid.
De heren 'lullen' over auto's, de dames bakken koek en cakes. En brengen die mee voor een ieder. Met een apéro, drankje er bij. Altijd leuk en gezellig.
Het enige echte gebrek is tijd. Niet te koop of te huur. Naar mate dat je ouder wordt, heb je er dan steeds minder van...
120 m2 plus zolder is helemaal niet gek. Maarr hoe meer ruimte beschikbaar, hoe meer je verzameld :)
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 940
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

?604Peugeot wrote: 29 Apr 2024, 14:17 twee 604 peugeot,s die ergens anders een onderdak hebben kunnen niet in de loods erbij de linkse is mijn oude turbo diesel waar ik toen jaren mee heb gereden, heeft toen al zijn geld op gebracht, maar bewaar hem voor onderdelen,om in de toekomst van 2 turbo diesels, 1 goede te maken,van deze is het plaatwerk heel slecht, de andere die in de loods staat, is het plaatwerk aardig goed van. de rechter peugeot is die van harrie sonderen de GTI, die ik als de 106 wit klaar is, naar de loods haal, en aan de motor ga beginnen, die loopt namelijk warm, en ik wil wel weer eens 604 gaan rijden, het duurt nog te lang voor dat mijn witte 604 klaar is.
Probeer de auto's niet te lang buiten te laten staan. Het gaat best hard, de achteruitgang van ons geliefde model.
Aan de GTI van Harry heb ik in het verleden nog wel aan de injectie gewerkt.
Getest, afgeregeld en draaiend gemaakt. Het warmlopen is de koppakking. Mogelijk wel alle twee. Cruisecôntrole doet het niet doordat de voorruit gelekt heeft. Na een tijdje kun je het brandstofsysteem weer aanpakken doordat brandstof snel verdampt en verzuurd.
Last edited by paull en paulla on 01 May 2024, 01:00, edited 1 time in total.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Post Reply