Peugeot 306 1.6 automatique te koop

Geregistreerde gebruikers kunnen hier hun waren te koop aanbieden
Post Reply
User avatar
LouisDeFunes
Posts: 75
Joined: 05 Feb 2016, 14:32

Peugeot 306 1.6 automatique te koop

Post by LouisDeFunes »

even een interesse peiling..

mijn zus heeft een 306 1.6 automaat en wil deze verkopen aangezien ze een autootje gaat krijgen van haar werkgever.

ze heeft hem nog niet zo heel lang, en doet hem ook niet graag weg aangezien het een goed wagentje betreft, maar om nu een auto werkeloos voor de deur te laten staan, dat vind ze ook onzin.

het is een lichtblauw metallic, vier deurs en ik dacht uit 2000, zo'n goede 130.000 km gelopen, apk is nieuw, de wagen is netjes, zeker van binnen en voorzien van airco en de gebruikelijke rijke uitrusting van de 306.

op hier en daar een klein gebruikersspoortje na een heel fris rijdende, ruikende en uitziende auto.

heb er zelf ook eens een middagje mee gereden, en ik kan er eigenlijk niet veel verkeerds aan ontdekken. veel zaken zijn vernieuwd of vervangen, dus direkt onderhoud is niet nodig.

het enige wat ik zou doen, maar dat is slechts mijn mening, ik zou er vier nieuwe bandjes er op laten leggen. wat er nu op zit is apk kloppend, maar zijn al wat ouder en van een of ander kwikfit merk, en mijn rij ervaring verteld mij dat vier nieuwe of in elk geval betere bandjes de wagen veel lekkerder zou laten rijden.

de wagen komt af van een ouder echtpaar die het onderhoud regulier hebben laten uitvoeren, vervolgens is de wagen ingeruild op een nieuwe auto, de dealer heeft hem toen laten ophalen door een exporthandelaar, maar die vond de wagen nog veel te goed en netjes voor export en heeft hem zelf een paar weken gereden en toen uiteindelijk doorverkocht aan mijn zwager die net wat zocht voor zijn vrouw, mijn zus dus.

indien interesse, laat ff wat weten dan zorg ik voor leuke foto's van de auto? de auto kan weg voor een schamele 1500 europietermannetjes..
User avatar
LouisDeFunes
Posts: 75
Joined: 05 Feb 2016, 14:32

Re: Peugeot 306 1.6 automatique te koop

Post by LouisDeFunes »

...niet allemaal tegelijk jongens.. :lol:
Post Reply