Te koop in Nederland

Geregistreerde gebruikers kunnen hier hun waren te koop aanbieden
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Te koop een 'Peugeot 205 1.9 GTI GENTRY' voor €4950,-.
Ik had er nog nooit van gehoord maar ja als het wordt aangeboden dan bestaat het, toch?

http://link.marktplaats.nl/m1143462569

Image

Volgens mij gewoon een 205 XT met automaat. Nog erg mooi maar absoluut geen GTI of Gentry. Had er dan in ieder geval een lederen interieur in gezet en GTI stootbanden rondom. Nu schept het verwachtingen en is juist het interieur, wat voor een XT nog zo mooi is, een domper.
Ergens is ook de automaat motorkap gestolen.
Oja, voor een XT natuurlijk veeeeeeeeel te duur.

Vergelijk hem voor de aardigheid eens met deze van €1700,-:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Te koop in Nederland

Post by Martijn »

Auto is hoogstwaarschijnlijk ingevoerd in Nederland in een configuratie die in NL nooit geleverd is. In dit geval waarschijnlijk 1.9 injectie 105 pk automaat. Wat de RDW dan doet is de "dichtstbijzijnde" kiezen die wel in NL geleverd is, in dit geval Gentry automaat. Vandaar dat de auto Gentry als handelsbenaming heeft? Ze hebben er wel een GTI stuur ingezet, dat wel.
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Ik kom bij de RDW alleen 205 automatik (met een K op het eind) tegen voor deze en nog een andere 1.6 import.
GTI en Gentry zie ik nergens terug.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Te koop in Nederland

Post by Martijn »

Beeperhorrie wrote:Ik kom bij de RDW alleen 205 automatik (met een K op het eind) tegen voor deze en nog een andere 1.6 import.
GTI en Gentry zie ik nergens terug.
Ik weet dat rally 1.9 nog wel eens als Gentry werden geregistreerd
User avatar
Bart-Peugeot
Posts: 402
Joined: 02 Feb 2016, 19:56

Re: Te koop in Nederland

Post by Bart-Peugeot »

In bezit van een 308 en 504.
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Martijn wrote:Auto is hoogstwaarschijnlijk ingevoerd in Nederland in een configuratie die in NL nooit geleverd is. In dit geval waarschijnlijk 1.9 injectie 105 pk automaat. Wat de RDW dan doet is de "dichtstbijzijnde" kiezen die wel in NL geleverd is, in dit geval Gentry automaat. Vandaar dat de auto Gentry als handelsbenaming heeft? Ze hebben er wel een GTI stuur ingezet, dat wel.
Vandaag even gekeken bij de auto.
Is een uit België geïmporteerde XT, origineel een 1.6 automaat. Ziet er nog heel netjes uit maar is afgezien van de bumpers, type plaatjes, en stuurtje gewoon een heel nette XT. RDW heeft ook op het kenteken alleen 1.9 Automatik staan.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Te koop in Nederland

Post by 304 Friesland »

Deze kwam ik nog tegen , wel leuk voor wie geen hekel aan werk heeft ,ik heb met die man gemaild maar vind de vraagprijs van 1200 euro veel te hoog.


https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... usPage=VIP
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

205jes worden goud waard als ik deze bekijk.
Mooi gepoetst daar niet van, maar het blijft een twintig jaar oude diesel waarvan je de kilometerstand niet kan controleren, waarmee diverse binnensteden niet meer in mag, en een auto die toch niet helemaal smetteloos is; de onderrand aan de zijkant heeft zichtbaar plekjes. Gezien hoe deze gepoetst is zal dat waarschijnlijk niet gemist zijn.

Ik snap hier echt niet hoe ze op die prijs komen.
De kilometerstand is niet extreem laag te noemen met 120.000 kilometer.
1e lak? Ik ben nog nooit een volledig overgespoten Generation tegen gekomen.
Geen speciale uitvoering, geen turbo diesel, geen airco. Alleen stuurbekrachtiging.

https://link.marktplaats.nl/m1154943389

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
LouisDeFunes
Posts: 75
Joined: 05 Feb 2016, 14:32

Re: Te koop in Nederland

Post by LouisDeFunes »

zoals jullie weten word ik altijd wat zwakjes in de knietjes als ik Peugeot Diesels zie..dus ik heb, ongeveer een jaartje geleden, eens gebeld met de garage over die witte 205 diesel. ik mag dan wel zwakke knietjes hebben, maar met mijn hersenpan is niks mis, dus ik begon over die prijs. want: om nou vanuit Limburg dat hele end te gaan rijden als je van te voren al weet dat je géén 3500,- gaat neertellen voor een 205 met stbk, dus wilde ik eens kijken of er enige rek in die prijs zat. dat was niet het geval, de man vroeg mij nog wel wat ikzelf in gedachten had en ik riep stoer dat 2250,- mijn uiterste, maar dan ook uiterste prijs was ( en dan alleen in het geval van een puntgave auto ) werd de man heel boos en smeet de telefoon neer... :shock: ik heb er maar mijn schouders over opgehaald :lol:
figlio del commesso
Posts: 89
Joined: 02 Feb 2016, 12:42

Re: Te koop in Nederland

Post by figlio del commesso »

Aan de advertentie te zien, heeft hij toch iemand met een zwakke hersenpan gevonden..
Post Reply