Te koop in Nederland

Geregistreerde gebruikers kunnen hier hun waren te koop aanbieden
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2230
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

LouisDeFunes wrote:zoals jullie weten word ik altijd wat zwakjes in de knietjes als ik Peugeot Diesels zie..dus ik heb, ongeveer een jaartje geleden, eens gebeld met de garage over die witte 205 diesel. ik mag dan wel zwakke knietjes hebben, maar met mijn hersenpan is niks mis, dus ik begon over die prijs. want: om nou vanuit Limburg dat hele end te gaan rijden als je van te voren al weet dat je géén 3500,- gaat neertellen voor een 205 met stbk, dus wilde ik eens kijken of er enige rek in die prijs zat. dat was niet het geval, de man vroeg mij nog wel wat ikzelf in gedachten had en ik riep stoer dat 2250,- mijn uiterste, maar dan ook uiterste prijs was ( en dan alleen in het geval van een puntgave auto ) werd de man heel boos en smeet de telefoon neer... :shock: ik heb er maar mijn schouders over opgehaald :lol:
figlio del commesso wrote:Aan de advertentie te zien, heeft hij toch iemand met een zwakke hersenpan gevonden..
Dat is wel heel zorgelijk. Had ik maar eerder geweten dat er zulke naïeve mensen rondlopen, dan had ik het kadaver van mijn Generation nu ook te koop gezet voor €500,-. Nu is het voor niets door de sloop opgehaald.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2230
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Andere dan maar weer.

205 GTI, na een half jaar uit de roulatie verdwenen en pas vijf jaar later weer kenteken op aangevraagd. Heeft schade gehad destijds maar ik kreeg niet duidelijk of het motor- of aanrijdingsschade was.
Vies van buiten en van binnen en een versleten interieur, en het plastic werk, ..........tja.....

http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
LouisDeFunes
Posts: 75
Joined: 05 Feb 2016, 14:32

Re: Te koop in Nederland

Post by LouisDeFunes »

en dan schrijft hij er bij dat hij de prijs netjes laag heeft gehouden..3000,- euro voor een sloopauto is in mijn ogen nog altijd veel geld..

maar wat denk je van het volgende "unieke" exemplaar...een vluchtige rdw sjek levert al snel minder unieke gegevens.. :lol:

https://link.marktplaats.nl/m1155405851
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2230
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Zeker niet uniek. Slechte deur links voor, dorpels niet duidelijk net als de B-stijl. Maar ja, bij een 104 moet je toch altijd heel goed zoeken naar roest en verborgen roest. Interieur is nog wel erg mooi ook de stoelen.
Toch lijkt deze me eerder waarde te vertegenwoordigen dan die verketste 205.

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
403diesel
Posts: 201
Joined: 02 Feb 2016, 14:36

Re: Te koop in Nederland

Post by 403diesel »

Stond deze 104 niet 2 jaar geleden ofzo te koop voor €1200,-?
De fun van het rijden in een 403 diesel is om met enorm kabaal heel langzaam nergens heen te rijden
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Te koop in Nederland

Post by 304 Friesland »

Vanmorgen heb ik de 2 keer 305 gtxen die te koop staan op mp even bekeken ,1 is er te redden maar wel redelijk wat werk ,buitenom niet erg netjes en rechtervoorspadbord moet vervangen worden , veerpootjes achter wel gaaf en ook de bevestigingspotten aan de carrosserie lijken ook goed, kabel v schuifdak natuurlijk stuk , de prijs die hij vroeg is echt veel te veel ,1200 euro de beide ,ik had 400 geboden maar wil ze daar niet eens voor hebben.
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2230
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

403 Friesland wrote:Vanmorgen heb ik de 2 keer 305 gtxen die te koop staan op mp even bekeken ,1 is er te redden maar wel redelijk wat werk ,buitenom niet erg netjes en rechtervoorspadbord moet vervangen worden , veerpootjes achter wel gaaf en ook de bevestigingspotten aan de carrosserie lijken ook goed, kabel v schuifdak natuurlijk stuk , de prijs die hij vroeg is echt veel te veel ,1200 euro de beide ,ik had 400 geboden maar wil ze daar niet eens voor hebben.
Het is ook niet geweldig geëtaleerd.

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2230
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Te koop in Nederland

Post by Beeperhorrie »

Hier had ik nog nooit van gehoord: een 205 met een 1.4 automaat!
Ik dacht altijd dat er alleen een 1.6 en een 1.9 automaat was geleverd en nooit een gekoppeld aan een TU blokje.

https://link.marktplaats.nl/m1157690065

Image
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Te koop in Nederland

Post by 304 Friesland »

Beeperhorrie wrote:
403 Friesland wrote:Vanmorgen heb ik de 2 keer 305 gtxen die te koop staan op mp even bekeken ,1 is er te redden maar wel redelijk wat werk ,buitenom niet erg netjes en rechtervoorspadbord moet vervangen worden , veerpootjes achter wel gaaf en ook de bevestigingspotten aan de carrosserie lijken ook goed, kabel v schuifdak natuurlijk stuk , de prijs die hij vroeg is echt veel te veel ,1200 euro de beide ,ik had 400 geboden maar wil ze daar niet eens voor hebben.
Het is ook niet geweldig geëtaleerd.

Image
Nee wat betere foto,s doen soms ook wonderen , ik heb nog bericht van de verkoper gehad ,ze mogen voor 500 weg ,1 is echt een sloper, rond het schuifdak verrot andere is wel netjes op het dak , zou mooi zijn als er toch iemand voor kwam met tijd over om wat van te maken.
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Te koop in Nederland

Post by Martijn »

Laat ik t zo zeggen, ik heb nog een GTX staan met werk, veel nieuwe delen erin en met APK tot in 2018 en die kost niet de wereld. Minder werk dan deze twee, want degene die wel hard is, heeft schade...
Post Reply