SV605 wrote:Gaaf filmpje Harrie
Mooiste moment is bij als bij 45 sec. het eerste ontwaak gepruttel overgaat in die heeeeerlijke V6 snerp
Ik kom als het zonnetje goed schijnt zeker een keer live luisteren
Groeten
Steven
Mockenrue wrote:Mooi mooi, Harrie !
Chr. wrote:Na 19 jaar stilte brult de 6 8) 4 leeuw weer.
Mooi hoor Harrie 8)
Marinus wrote:@Harrie, goed idee om zo'n mijlpaal op film te zetten. Kunnen we meegenieten. Ze klinkt goed na zo'n lange winterslaap
mars306 wrote:SV605 wrote:Gaaf filmpje Harrie
Mooiste moment is bij als bij 45 sec. het eerste ontwaak gepruttel overgaat in die heeeeerlijke V6 snerp
Ik kom als het zonnetje goed schijnt zeker een keer live luisteren
Groeten
Steven
Ik kreeg bij het zien van het filmpje het idee dat ie op een paar cilinders liep..... zo'n Jawa-geluidje. Maar mijn PC speakers zijn niet de beste en misschien gaat mijn gehoor ook achteruit........
Maar tis natuurlijk kippevel na zo'n lange tijd van stilstand.
dank
het is een geweldige mijlpaal in dit project
zo, na een lange winterslaap, en andere drukke bezigheden, vandaag maar weer eens verder met de 604:
Eerst de hoofdremcylinder die ik van Rob heb gekregen, eens reviseren. Rob: nognaals
bedankt!
ontroest, binnenwerk er uit en in de zink spray gezet, om vervolgens zwart af te lakken:
hier ligt het oude binnenwerk er naast. Dit is een Até, die kan eenvoudiger uit elkaar dan zo'n
Lockheed...
en zo ziet het er dan uit nadat alles met rempasta in elkaar is gezet, en vet in de kragen van de afdichtrubbers van het reservoir.
vanmiddag ook de voorpijpen per pakketdienst ontvangen van Edwin
de laatste plekjes op de achterbalk bijgewerkt, en de gehele balk lichtblauw metallic gespoten.
kentekenplaathouder en L.A. lichtunit schoongemaakt en gepolijst, gemonteerd. R.A. unit moet ik eerst nog repareren.
achterbumper uitgedeukt en gemonteerd, onder met nieuwe platen en moeren.
kofferbakbekleding schoongemaakt en alle afdichtdopjes weer gemonteerd.
en natuurlijk even achter het stuur gezeten..: genieten. 8) morgen verder..
grt, Harrie