Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Allerhande onderwerpen die niet eens met Peugeots te maken hoeven te hebben
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by 304 Friesland »

Deze begint al mooi op te schieten , zit al 2 weken te wachten op onderdelen bij serie 04 ,daar baal ik van anders was hij al rijdend en remmend , nu starten in de versnelling om te verplaatsen.
Maar gisteren na toch best wel een poos zoeken toch nog een 1301 toerisme ofwel break gekocht over paar maand apk vrij dus van 73 .
Is al het nodige aan gedaan ,oogt wel als een barrel maar er zijn toch genoeg positieve punten waardoor ik hem wel gekocht heb en ook mede omdat hij niet verschrikkelijk ver weg stond , net over de grens in Frankrijk en mijn zwager er vrijwel langs kwam gisteren en ik er zelf de met de 5008 heen gereden ben om hem te bekijken en 5 uur later staat hij dan bij mij op de dam
Motor is al nagekeken en voorzien van wat nieuwe onderdelen evenals de koppeling bediening en de remmen en de kriksteunen zijn netjes hersteld ,nu de rest nog ,wel mooi interieur .
wat plaatwerk betreft zit er laswerk aan 1 wielrand , de stukken achter onder bij de bumper en onderste rand achterklep en hier en daar nog wat ,
Zal kijken of hij vanavond even rijden kan ,komt nu geen benzine bij het opvoerpompje .
Ik vind het zelf een erg mooi model en deze heeft ook een mooi imperial en ze rijden ook nog eens heel goed.
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by 304 Friesland »

Dit is hem dan , zal het weekend wel wat meer fotos maken , is verder wel helemaal zoals ik hem wil , met mistlampen in de grille , mooie kleur en met dashboard met ronde klokken en natuurlijk het Imperial.ImageImage

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by Jacqabe »

Het wordt daar steeds mooier bij jou op de dam
Last edited by Jacqabe on 23 Jun 2023, 07:37, edited 1 time in total.
User avatar
Tuuur
Posts: 1386
Joined: 01 Feb 2016, 22:52

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by Tuuur »

Wow, je weet ze wel te vinden Hans!
nu:
1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2001 Volvo V70 XC AWD 2.4T, 2020 VW Polo leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by 304 Friesland »

Nou dit model was nog wel een zoektocht , een paar bekeken wat niks was en nog een misgelopen en nog een paar keer een gezien op een moment wat mij niet paste maar deze is een beetje de middenweg , iets meer werk dan ik eigenlijk wil maar toch voldoende reden om hem wel te kopen.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by paull en paulla »

:), raakt het een beetje vol, op jou erf?
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by 304 Friesland »

Ja het is nu lastig om alles onder dak te bergen dus een paar buiten nu maar nog steeds geen gaos maar een paar weg zou wel schelen uiteraard weer wat geld om de nodige onderdelen en verf te kopen.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

PeterH
Posts: 136
Joined: 19 Apr 2022, 07:12

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by PeterH »

ik heb het altijd een statig en indrukwekkend model gevonden.
Ben benieuwd naar de voortgang.
Zijn de noodzakelijke slijtageonderdelen nog goed te krijgen?
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by 304 Friesland »

Deze auto staat voorlopig nog even onder het afdak te wachten tot ik er aan toe ben , onderdelen vinden is nog een hele toer , zijn niet veel van in Nederland en dus ook weinig die er wat van hebben.
Nu eerst een paar weken vakantie ofwel familie bezoek in Hongarije , dan paar weken werken en dan rit naar Frankrijk om nog een oudere break op te halen , geen idee wat ik er mee ga doen maar was te interessant om niet te kopen maar is de laatste voor dit jaar , eerst maar eens wat klaar maken en zien te verkopen .
Over goed een maand hopelijk fotos van de andere break.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Wederom geen Peugeot maar zeker weten aanverwant

Post by Beeperhorrie »

Ik ben alvast benieuwd wat voor moois je weer hebt gevonden. Fijne vakantie.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
Post Reply