peugeot 306 xtdt te koop

Geregistreerde gebruikers kunnen hier hun waren te koop aanbieden
LouisDeFunes

peugeot 306 xtdt te koop

Berichtdoor LouisDeFunes » 01 jun 2019, 19:08

Ik zet de Peugeot 306 in de aanbieding.

De wagen is hier ook wel bekend via dit topic: viewtopic.php?f=16&t=148

Waarom? Ik rij er eigenlijk niet meer mee. Hij staat netjes in de garage, ik gebruik 'm af en toe zodat de wagen ook goed blijft, want stilstand is nooit goed.

Ik rij met mijn zakelijke auto domweg te veel (3500km p week ) om als ik vrij ben ( zeldzaam) nog zin te hebben in plezierritjes. Zonde van deze fantastische Turbo Diesel met intercooler, die, zodra je hem start, schreeuwt om bereden te worden.

Dankzij het lage gewicht is de wegenbelasting niet zo hoog als de moderne zware diesels van vandaag de dag, en door de verhouding laag gewicht, snelle motor is hij juist de moderne diesels goed de baas.

Hij hoeft niet perse weg, ik zit niet op de financiële schopstoel, maar ik gun hem aan een liefhebber.

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar ik vind een bedrag van 1500 euro redelijk voor een diesel met airco en een kmstand van 113.000 .

Als je er gewoon normaal mee rijdt, dus gewoon met het verkeer mee dan kom je met een litertje diesel gewoon 20-21 km verder mee.

alles doet het, onderhoud heeft hij gehad. Hij is in een geweldige staat dus, instappen en rijden maar. Hij heeft nergens roest of krassen, het enige wat hij heeft is een héél flauw vouwtje in het rechtervoorspatbord, het is het melden eigenlijk niet waard, je ziet het pas met moeite in het juiste, of beter gezegd, verkeerde licht. Maar dan heb ik het in ieder geval gemeld.

Verdere communicatie voer ik via privé berichten en ga niet in op openbare reacties.

Eventueel is een inruil bespreekbaar, een kleinere benzinewagen is mogelijk, mag zeker van een ander merk zijn. Maar geen project waar ik nog van alles aan moet doen. Eventuele bijbetaling van mijn kant is geen probleem.

Zoals aangegeven, wil ik dat deze auto bij iemand terechtkomt die 'm op waarde weet te schatten en zo ook behandeld. Als er geen reacties komen dan ruil ik hem in, dan krijg ik er ook wel wat voor terug, maar dan komt hij in handen van iemand die hem in korte tijd 'op' rijdt.

Stuur een pb met je voorstel, ik reageer binnen een dag en we zien wel waar we uitkomen.

Terug naar “Aangeboden”