Ik heb tot 2x toe een nagelnieuw exemplaar in Amsterdam met bewonerskaart zien staan (1x in West en 1x in centrum) echt in showroomconditie.
3 jaar later waren ze beiden niet meer om aan te zien wat betreft zichtbare roest. Deze 504 verdwijnen ook weer heel snel richting sloop.
Sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat je bij klassieke auto's aan preventieve roestbehandelingen moet doen.
Schuldig . Ik heb vorig jaar een origineel Nederlandse berline TI en twee geïmporteerde coupé V6ti verkocht. Zijn alle drie naar Frankrijk gegaan, omdat de kopers daar wat doortastender zijn dan Nederlanders. En beter betalen .
Martijn wrote: ↑28 Apr 2022, 07:00
Schuldig . Ik heb vorig jaar een origineel Nederlandse berline TI en twee geïmporteerde coupé V6ti verkocht. Zijn alle drie naar Frankrijk gegaan, omdat de kopers daar wat doortastender zijn dan Nederlanders. En beter betalen .
Exporteren, waarna deze bij een liefhebber komt is niks mis mee, naar de sloop is wel spijtig.
Leuk overzicht! Is er ook nog onderscheid te maken tussen de verschillende modellen en of jaartallen? Ben wel benieuwd hoeveel cabrio’s van het eerste type er nog rondrijden.