?604Peugeot wrote: 05 Jul 2025, 23:41
en morgen maar is een paar kleine klusjes doen,ruitensproeier pomp doet het nog niet, en dan verder met de ramen,het zonnedak werkt wel, en de ruitenwissers doen het ook, bestuurders raam doet het niet, maar ook dat komt goed,en kijken of ik de centraledeur Vergendeling weer aan de praat krijg op vacuum,en de rest ook tankklepje en kofferbak,en ook kijken of de sleutel werkt in de deur, voor het zonnedak en de ramen, blokje heb ik ook nog achter het slot, gebruikt en nieuw.
zondagmorgen, het pompje was overleden, maar op zolder nog een nieuwe, geplaatst en doet het ook weer,motor van de bestuurders deur, zat vast geroest, boven op zolder liggen er nog genoeg,die doet het ook weer,sloten allemaal in de WD 40 gespoten, werkt weer allemaal, linkse achterraam, motor goed,alleen de geleider helemaal weg geroest, bij de bijde voordeuren, waren de geleiders bijna nieuw,achterdeuren,de geleiders allebij rot,maar op zolder nog 2 ruiten van achter, bijna ook nieuwe geleiders, die dan er maar in,dan is die klus ook weer klaar.het zonnedak gaat ook dicht met de sleutel aan de buitenkant,ook ging het raam dicht,dus dat werkt ook, dus het blokje nog reserve

.dus als de ramen achter klaar zijn dan nog koelvloeistof bij vullen,ik had niet genoeg en dan versnellingsbak olie nieuwe erop en differentieel olie nieuwe erop, en dan kijken of alles sluit en open gaat met het lucht systeem, zo te zien zie ik nergens dat er slangetjes kapot zijn, hopen dat ik dat ook snel klaar heb,groetjes daar.hoe vordert de rode P604, of heb je nog andere klussen te doen.