aangezien de motorkap niet bleef open staan even een tool geregeld zodat deze niet op mijn harsus valt....

mijn vermoeden is met het startprobleem dat er een relais niet goed is. even in schema's gekeken en blijkt dat deze er 2 heeft. en idd in die bak zitten 2 relais. ga 2 nieuwe bestellen, en hopen dat dit het probleem oplost.
rechtsvoor stadlichtje vernieuwd, lampje in de mistlamp gemaakt en koplampen opgepoetst. hieronder een foto van voor en na

aan die rechter lamp moet ik misschien nog iets polijsten. maar voor de apk is dit voldoende denk ik zo. wel zag ik dat links de stelmotor het niet doet. dit is wel een apk punt. ze hadden het wel over de koplamp afstelling (links staat nu veel te laag). kijken dat ik dit weer werkend krijg (anders even afstellen en schakelaar wegnemen)
achter moet er links een andere klauw op, die zit vast . kan er goedkoop een krijgen dus ga niet voor reviseren. wel mis ik iets hier , wie ziet het

doordat klauw vast zit ziet de schijf er zo uit. nieuwe blokken en schijven liggen er al.

verder nog even lampjes in de verwarmings unit gezet, was ongeveer de helft wat niet brandde. alleen nog even lampje scoren voor het display radio/temp, die had ik niet meer. ook nog eens kijken waarom temp iets overdrijft.....

een dezer dagen even onderdelen bestellen, oa remklauw en wel de goede blokken voor voren, dus dan komt weer een update !