paull en paulla wrote: 10 Jul 2025, 00:49
?604Peugeot wrote: 07 Jul 2025, 22:52
hoe vordert de rode P604, of heb je nog andere klussen te doen.
Boel te doen hier. Hout zagen, ons P205 Junior Apk voorbereiden. Dat is in dit geval twee nieuwe aandrijfassen, twee nieuwe schokdempers en nieuwe stabilisatierubbers. De alarmschakelaar vertoonde kuren en omdat ik die niet nieuw heb gevonden , helemaal uit elkaar gehaald en alle kontaktvingers gereinigd. Nu doet de schakelaar het weer goed. Alle remmen gespoeld en gereinigd. Als bonus ook vandaag goed gekeurd, voor vijf jaar want klassieker status. best wel wat werk geweest, maar het resultaat stel niet teleur. De rode P604 loopt inmiddels ook weer, maar nu nog op vijf cilinders koud en als op temperatuur op zes cilinders. Zes nieuwe bougies, zes nieuwe injektoren, nieuwe rotor en verdeelkap, bougiekabels gemeten en o.k., puzzeltje maar weer een keer. Eerst weer eens de tijd vinden voor een zoektocht.
wat zijn wij toch handig he, mooi klusje aan de 205 en ja die heeft ook onderhoud nodig,ik zou het zelfde doen met de schakelaar, als ze uit elkaar kunnen, mooi dat die weer voor vijf jaar gekeurd is,weer een zorg minder, en het hout moet ook gedaan worden, is dat voor de kachel voor de winter?mooi dat de rode P604 ook weer loopt,alleen jammer,niet meteen op 6 cilinders, maar dat vind jij ook wel weer, fijn weekend, ik ga morgen ook weer verder, heb een Deadline, dus ik moet door, fijn weekend voor jullie,hier is het gelukkig niet zo warm,dus goed te doen voor het sleutelen.