Fritzmeyer wrote:DONDERS,,
moooooie 604 GTI
Harrie.
vooral die achterkant met die dubbele pijpen is stoer 8)
thanks
----------------------------------------------
vandaag, 26 februari 2011, de boel maar weer losgehaald... weer vacuüm-lekkage met als gevolg die rare trilingen bij 2100 - 2450 rpm...
Het laatst vernieuwde rubbertje was nog OK, met een beetje vloeibare pakking de buis v.d. koudstartinjector
weer vastgezet, maar nu wel met een beetje LocTite aan de schroefdraad v.d. bout ( was ik de vorige keer vergeten... ).
De luchtkanalen had ik de vorige keer alleen afgedicht met vloeibare pakking, dat bleek niet voldoende.
Nu met nieuwe pakkingen weer gemonteerd:
Daarna nog de vacuümslang van de cruise-control afgedopt, die werkt toch niet, dus lekkage uitsluiten.
De ruit van het linkervoorportier ging moeizaam omhoog.. ruit er uit,
ruitlooprubber vernieuwd en de rail aan de ruit vernieuwd, de oude had flinke roest...
Met een flinke lik vet gemonteerd, en ook het slotmechanisme even gesmeerd.
Getankt en gewassen, interieur gestofzuigd en schoongemaakt, ze staat er weer netjes bij.
grt, Harrie