Deze week hier maar weer eens mee bezig geweest ,naar binnen gesleept met moeite en daarna de motor er uit en de andere er weer in , het probleem van de ontsteking zat deels in een slecht stekkertje op de bobine en nog een dubieuze verbinding op de verdeler maar deze doet het nu wel weer en motortje loopt weer.
Nog niet compleet naar mijn zin ,ik denk dat de verdeelkap en kabels een oorzaak zijn ,bij trekken begint hij te sputteren en te ploffen wat denk ik een te zwakke vonk is .
Ben er wel achter dat het bij deze motoren wel zaak is de waterpomp er af te halen en te controleren of deze goed is en of het plaatje nog wel in de kop zit achter de waterpomp.
Nu 2 losgehaald waar van dit bepaald niet fris meer uit zag en allebei het plaatje niet meer op zijn plek zat wat de koeling geen goed doet.
Nu eerst de laatste dingetjes maar even monteren en dan moet hij eerst maar weer naar zijn plekje achter terug .
Ik heb delen van de oude motor nodig voor de pick up ,deze heeft zo ver ik het kan oordelen een beetje een ruim drijfstanglager wat net aan tikt tijden de eerste secondes als hij loopt ,dat hoort niet en waarom onderdelen kopen als er goede gebruikte voorhanden zijn.
Word alleen wel beetje rommelig zo ,aan 3 auto,s tegelijk werken en dan ook nog andere klussen tussendoor

opening lijkt klein ,onderste balk kan er niet uit maar is toch groot genoeg om de complete motor met carter en al er door heen te halen.