Peugeot-304, wie is dat nou?

Wie is de persoon achter de avatar?
Post Reply
User avatar
Peugeot-304
Posts: 7
Joined: 02 Feb 2016, 18:00

Peugeot-304, wie is dat nou?

Post by Peugeot-304 »

Beste leden,
na 2 berichten dacht ik dat het ook voor mij aan de tijd is om me hier voor te stellen. De meeste kennen mij waarschijnlijk al van het "andere" forum waar ik onder dezelfde forumnaam ook nog wel zo af en toe actief ben.
Zoals mijn forumnaam zegt ben ik nogal aan de 304. Ik bezit er drie: een Berline bouwjaar 1971, een Coupé bouwjaar 1972 en een Cabrio van 1975. De laatste heb ik gedurende een aantal jaren gerestaureerd. Compleet uit elkaar, alles schoonmaken, carrosserie herstellen en spuiten (dit heb ik laten doen), complete motorrevisie met nieuwe bussen en zuigers . . . . . ga zo maar door. Alleen de versnellingsbak bleef zoals die was. Hier te zien
Ik heb heb in de loop der jaren behoorlijk wat documentatie over Peugeot 304 verzameld. Werkplaatshandboeken, onderdelenboeken, elektrische diagrammen en intussen ook nog een aantal folders. Dit allemaal gedigitaliseerd en derhalve ook zo nu en dan voor publicatie op een forum geschikt gemaakt.
Hier een plaatje van mijn 304's:
Image

Verder heb ik oog nog een 504 Cabrio in Rouge Andalou uit bouwjaar 1972.

Als ik iemand kan helpen, zowel hier als op het andere forum dan doe ik dat graag.
Dieter
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Re: Peugeot-304, wie is dat nou?

Post by MeneerPeugeot »

Welkom Dieter :)
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply