604 GTI 1984 project Harrie

Voor de Peugeot 504 en 604
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: embleem V6 in de grill

Post by Harrie »

ik had een oud verweerd embleem wat opgeknapt en in blanke lak gespoten.
het speciale steuntje had ik in maart al in AutoCad uitgetekend en daarmee bij
de staalafdeling gevraagd of ze effe zo'n beugeltje van 1mm zincor voor me konden maken.
Vandaag: eindelijk: klaar, meteen in zinkspray gespoten, daarna matzwart.
Embleemtule's er in en gemonteerd:

Image

grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

604peugeot wrote:leuk embleem harrie.wil ik ook wel voor mijn 604.waar kun je die aan komen.laat het mij even weten.harrie weet je al iets meer over mijn zonne dak rubber heb ik je toen gevraagd toen wij in het magazijn waren.gr Willy :D :D
janbachee wrote:Een Claxon met een echt brullend leeuw geluid is dat ook een idee :idea: :?: :!: :wink: :mrgreen:
Mooi aankleding van de Grill Harrie die V6 8)
gr Jan
de extra "claxon" ligt al klaar om gemonteerd te worden Jan, en die BRULT ! :D
Tevens ligt er een 3e remlicht klaar, die komt op de achterruit. ( ik wil de achterbumper etc.,. graag heel houden.. :roll: )
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

de enorme trillingen rond 2000 - 2200 rpm spelen nog steeds op, soms meer, soms minder.
vacuümslangen voor zover mogelijk gecontroleerd. Slangetje van vacuümvervroeging iets afgeknipt en opnieuw aangesloten.
Dat gaf geen verbetering. Er zitten veel vacuümslangetjes, enkele onder de luchtweger, dat moet dan maar weer een keer los.
De elektrische aansluitingen op de bobine waren erg roestig.... :roll:
één voor één losgenomen en ontroest, 4 nieuwe tandveerringetjes en 2 nieuwe moertjes M5.

Image

Vandaag bleek: dát heeft geholpen ! het is nog steeds niet over, maar binnenkort kleppen stellen,
die ratelen als een gek, ik heb de klepdekselbouten rechts al gangbaar gemaakt door íets strakker te
draaien en daarna een paar slagen los, en weer handvast. Zo alle boutjes gangbaar gemaakt, want ik was ERG bang dat
er één of meerdere zouden afbreken... vanwege de 19 jaar stilstand-roest... :-|

ook nog een fofo van de bovenste waterslang, die bij V6 doorschuurt tegen het distributiedeksel... :cry:
Daarom had ik vorig jaar de slang gecontroleerd, gelukkig nog O.K :D en beveiligd met oranje rubber tussen slang
en distributiedeksel. Iedereen met een PRV V6: DOEN !

Image

Vanavond ook nog het koppelings-circuit ontlucht, het pedaal was wat gezakt en ik kon telkens slechter schakelen... :roll:
Laatst met Grande Réunion al de mat er uit gegooid, dat scheelde voldoende, nu weer afdoende opgelost: fijn harde druk bovenin
en het aangrijppunt halverwege in plaats van geheel onderin.
Ontluchten ging prima met "Festo" luchtslang vanaf R.V. remklauw, gewoon rondpompen tot er geen luchtbelletjes meer in het reservoir komen. 8-)
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

alsmaar blijven koelvloeistof bijvullen..? sinds de 604 rijdt heb ik al vele liters bijgevult.. :shock: en nergens lekkage te zien...
geen kvs in cylinders of in de olie... WAAR blijft die kvs..? :?

Nu lag er een plasje onder de 604.. lekkage ! :shock:
bij inspectie bleek dat er kvs drupt vanaf waterpomp over distributiedeksel richting poulie en dan op de grond..

Image

Image

aftappen, radiateur er uit, de slangen op de waterpomp los (urgh!!!! ), bouten v.d. waterpomp los gedraaid,
1 bout afgebroken.. en toen zeikte de kvs er al uit...
WAT NU ???

bovenop de V-vorm tussen beide cylinderbanken staat LITERS kvs :shock:
daar zit ergens lekkage...
dus moet het gehele inlaat-traject en injectie er af...

de 604 GTI staat dus nu al 2 weken stil...
en met die regen kan ik weinig doen / sleutelen...
grrrr, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

Walle wrote:Hoi Harrie

da's een tegenvaller. Er schijnt een slang tussen de cylinderbanken te lopen in de buurt van de spinnekop die voor veel PRV ellende heeft gezorgd als ik zo hier en daar kan lezen. Het feit dat de kvs netjes opgevangen wordt daar en dat je er niets van ziet (cq merkt) is veraderlijk.
Zo ziet het koelvloeistofbad eruit, wat verdampt door de warmte van de motor en dus kan KVS ongemerkt verbruikt worden hier bij een DeLorean:
Image

Je kunt die slang misschien vervangen door een siliconen exemplaar en die kun je kopen bij deloman in Duitsland.

http://www.deloman.de/index.php?main_pa ... cts_id=295
Succes!

Walter
dank voor je bijdrage Walter ;)
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

janbachee wrote:Ik hoop niet dat die G voor gedonder blijkt te staan Harrie! :roll:
Maar Harrie weer even een lekenvraag maar die lezen ook mee :mrgreen: Al een hele poos KVS bijvullen is dat niet gewoon lekke koppakking!
Of denk je dat het ernstiger is, want een lekke koppakking zal jij als monteur in ruste toch niet echt wakker van liggen!!
Als de ontbrekende KVS er niet onder ligt dan is het toch via de uitlaat onder het rijden bij de achterligger op de voorruit beland, of niet!!
Die afgebroken bout is boren, draadtappen en klaar..
Dat het nu lekt zal wel komen door inkankeren rondom de WPomp.. Als de het water verder komt dan zou moeten begint het te oxideren en dan sluiten de pakkingen ook niet meer en dan drup, drup..
Wel een bak werk en daar zit je niet op te wachten waarschijnlijk maar dat is wel de hobby toch Harrie!! Wachten tot er iets kappo gaat zodat je weer
lekker in je oude vak bezig kan.. :D
Je hebt vakantie en het magazijn is dicht dus sleutelen maar!!! :lol:
Had nou maar tabbouten meegenomen die je voor mij vergeten was mee te nemen dan had je ze nu zelf ook gehad!! :mrgreen:
Als je wat morele support nodig hebt mag je me bellen hoor Harrie, voor technisch advies zal je wel niet aan de telefoon gaan hangen!! :D
Je weet wie het zegt toch Harrie!! Succes met de speurtocht..
gr Jan.
604peugeot wrote:hee harrie de sleutel koning van de 604.
heb je toen je de radiateur er uit had niet de 4slangklemmen vervangen die naar de bijde de cilinder koppen gaan vervangen.
Bij mijn 604 heb ik ze er afgehaald wandt ik vond ze erg verroest er uit zien,er komen 4 nieuwe slangklemmen er op.
ik hoor graag van je wat het is geweest kan ik namelijk bij mij ook kijken en kom ik ook niet voor een raadsel te staan staks.
veel sterkte met het sleutelen harrie,en dat de 604 maar weer snel rijd :mrgreen: :mrgreen: gr., Willy
dank voor jullie bijdragen ;)
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

Vanmorgen, za. 6 aug. 2011, de boel maar eens verder los gehaald.. gelukkig droog en zelfs zonnig weer 8)

Image

een zwembad koelvloeistof.... wordt vastgehouden tussen de V-vorm en een "dam" achter bij het vliegwiel en de waterpomp
als voorste 'dam', want de waterpomp ( gesloten geheel, aansluitingen niet meegerekend ) is tegen het motorblok geschroefd.
En dat er al vaak wat verdampt is, valt te zien, want er zit veel vies gruis in de natte bende..:

Image

Het aluminiumbuizen-frame is netjes en lijkt niet de oorzaak. Verder loopt er een buisje naar achteren
en vervolgens de hoek om naar rechts ( = links op de foto ) ; naar de kachelslang.
De aansluiting met de waterpomp is redelijk goed.

Echter de slang naar de linkerbank ( rechtsboven op bovenstaande foto ) is er slecht aan toe. De slangklem heeft er
ook nooit goed op gezeten.... en juist dáár zat de meeste witte aanslag in slang én op de aansluitbuis v.d. waterpomp.
Dit is vast 1 van de oorzaken.

Image

Zo staat het er nu bij. Alles schoongemaakt. Na deze foto nog de afgebroken bout uitgeboord en nieuwe M7 draad in getapt.
ik was verrast dat ik een M7 tap had :shock: 8) Ach, "goed gereedschap = het halve werk".
Na het gazon maaien ( ja, er is ook ander werk te doen ) heb ik de waterpomp goed schoongemaakt. Toen een flinke regenbui: Einde werkdag en douchen.

ik heb een nieuwe pakking, hangt al 15 jaar aan een spijker, dus de pomp zou ik open kunnen halen, maar
ik twijfel nog, hij lijkt nu dicht op de naad, eigenlijk gaat zo'n pakking niet stuk als het goed en permanent gemonteerd zit.

En natuurlijk komen er nieuwe Gates slangklemmen op :!: :wink:

Nu de boel toch los licht, ga ik ook de kleppen stellen, vacuümvervroeging controleren en grondplaat v.d. verdeler controleren en smeren;
bougiekabels ( Bougicord! ) en verdelerkap vernieuwen. Dan moet het irritante trillen rond 2100 toeren ook over zijn.. hoop ik.
Telkens na een reparatie is het over of veel minder, een of 2 dagen later weer hommeles....
Ik denk dus dat doordat ik aan de 26 jaar oude krakende bougiekabels rommelde, de storing even weg was, en daarna weer terug kwam.
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

604peugeot wrote:goed bezig harrie.en loop alles goed na en als je iets anders ziet wat vervangen moet worden vervang het dan ook meteen als het niet teveel kost scheelt een hoop ellende.als je de boel weer in elkaar zet voor later.
succes met het sleutelen, gr, Willy :mrgreen: :mrgreen:
Dinsdag 9 augustus 2011
vakantie ! , ehr.. nee dus.. maandag weer naar het werk geweest om een spoedklus af te maken die geen 3 weken kon blijven liggen.
Vandaag dus weer verder met de 604 GTI 8)
Verdelerkap heeft sterk gecorrodeerde contacten, schoongeslepen met dremel, tevens het neusje van de rotor.
Bij gebrek aan een nieuwe maar zo gedaan, komt later wel nieuw op.
Kleppen stellen is een avontuur op zich ! Rechter cylinderbank is een peuleschil !
Linsk is echter een crime... het aluminium kleppendeksel kan er namelijk niet af, komt tegen de rembekrachtiger... :cry:
Begonnen om die los te nemen, maar toen bedacht ik iets anders: de motor laten zakken door de traverse te laten zakken! :idea: :D
Links zat 1 bout muurvast, geen risico, dan rechts maar los. Krikje er onder en traverse 2 cm laten zakken.
Toen kon het kleppendeksel er goed af. Dat is ook nodig, want er weer op mét nieuwe pakking moet moeiteloos gaan !

Aansluitvlakken van inlaattraject en cylinderkoppen schoon gemaakt, o.a. door lucht opschuren.

Image

hier het linker kleppendeksel, buitenzijde schoongemaakt en met nieuwe pakking ( verkrijgbaar bij de PCN 8) )

Image

De waterpomp zit er ook weer op, en het inlaattraject teruggeplaatst, met een gewicht van 10 Kg er op om
die goed te centreren en aan te drukken, daarna met de 4 boutjes vastgezet.

Image

Zo staat het er nu bij. Voorlopig even stop vanwege gebrek aan nieuwe slang 1303-36.
Nu eerst: VAKANTIE 8) grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

604peugeot wrote:ziet er alweer veel beter uit.lekker even vakantie houden,heb je denk ik wel verdiend harrie.bij mij gaat het tot nu toe ook wat langzamer met de 604 heb de cassette van het zonnedak eruit gehaald,de cassette is erg verroest.heb bij rob in ede een andere gehaald die is veel beter en nog een paar andere dingen die beter waren dan die van mij.ben ook op zoek gegaan voor het zonnedak rubber en heb misschien iets wat er heel veel op lijkt.maar dat hoor je nog wel een keer van mij.goede vakantie toe gewenst. gr, Willy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
janbachee wrote:Goede vakantie gewenst Harrie, vergeet als je straks in relaxte toestand je medeforumers die nog steeds hard werkend in weer, wind, Harde wind, storm wind, regen aan het ploeteren zijn om wat centjes bij elkaar te sprokkelen om onderdelen te kunnen kopen!!! :lol:
gr Jan.
Bart-Peugeot wrote:Fijne vakantie Harrie.

Ben benieuwd of jullie nog weggaan en zo ja, waarmee.

De caravan is vorig jaar verkocht en de J7 is nog niet klaar.
Woensdag 17 augustus 2011:
na een kort weekje in Zuid Limburg ( vakantie ) maar weer aan de slag.. zeg maar "werkvakantie" :-)
Maandagmorgen naar Woudenberg gereden, en de gewraakte slang, 1303-36 gevonden :D :D
Ook enkele (spoed-)onderdelen voor andere clubleden mee genomen. 's middags weer verder met de 604 GTI:

De viscoslip van de fan heeft ruim 7 mm axiale speling :shock: Geen nieuwe, dus met een vulring in de groef
en slangklem daarover heen, opgeklemt zodat de speling weg is.

Image

Na montage van de nieuwe slang, de rest weer opgebouwd:

Image

hier een voorbeeld van kwaliteitsverschil in slangklemmen: links onbekend merk, rechts nieuwe Jubilee.

Image

eenmaal afgebouwd, even benzinesysteem enigszins ontluchten dus effe starten met wartel v.d. koudstartinjector los:
geen klik, helemaal NIKS. startmotor heef tgeen enkele response :shock:
Contactslot gedemonteerd, gedeeltijk uit elkaar gehaald en met K-60 kontaktspray behandeld, gaf geen verbetering...
Nu had ik in +/- 1955 een gereviseerde startmotor van oud-collega André B. gekregen , nadat we het over mijn 604 V6 SL hadden,
"ach die heb ik nog liggen, ik doe er toch niks mee, mag je hebben" 8) Die komt wel van pas, want de 604 GTI heeft wel eens
kuren met starten, dus dan die er maar op. Na een enorm gevecht, en ook gedemonteerde dynamo, had ik de oude er af....:

Image

( links op de foto de extra steun die aan de voorzijde v.d. startmotor zit )
Tevens de dynamo van nieuwe moeren, veerringetjes e.d. voorzien, want alles was roodverroest...

Image

Met waar nodig, nieuwe bouten en moeren waar nodig, e.e.a. weer gemonteerd, wat ook een onderneming was... :roll:
De startmotor reageerd nog steeds niet op signaal van contactslot. Dus morgen maar eens de bedrading nálopen...

Dan maar met iets anders verder: de speling in de voortrein. Ik vond vorige week in mijn eigen krat met o.a. silentblocks
deze silentblocks, die inmiddels erg zeldzaam zijn.. Gelukje, want deze in de GTI zijn erg slecht, en dat merk ik bij afremmen
en oneffenheden in de weg. Tevens zijn de stabilistatorrubbers erg uitgesleten, dus nieuwe zullen verbetering brengen !

Image

Zó beroerd waren de oude... :roll: Deze vangen wel alle reaktiekrachten van het voorwiel op, dus remmen en oneffeneheden,etc.,.etc.,. !
De oude ingezaagd en toen naar mijn dealer gereden om met de hydraulische pers de oude er uit, en de nieuwe er in te persen , met VEEL vaseline ! ( :!: :!: :!: )

Image

En zo zag het er vanavond uit, gemonteerd. Het 'gele' op de foto is WAX-tectyl van Valvoline.

Image

Let ook eens op de roest op de remklauwen, ankerplaten, etc.,. :roll: Dát krijg je als je een klassieker ook in de ( pekel-)winter gebruikt.... :(
Morgen verder, er is ook nog werk aan de 306 cabrio , en nog veel meer.
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Harrie
Posts: 437
Joined: 04 Feb 2016, 18:33

Re: 604 GTI 1984 project Harrie

Post by Harrie »

janbachee wrote:Ha alweer lekker bezig, je hebt al flink gewerkt!! Handig als je zelf de kennis in huis hebt.. Gaat wel goed komen..
Hij kan Zaterdag nog niet mee naar Schiphol waarschijnlijk.. :roll: :wink:
Lekker rustig doorsleutelen en het wordt weer een betrouwbare Reiswagen..
gr Jan.
305friesland wrote:Dat met dat starten dat heeft die van mij ook ,soms kun je zo een paar keer strten en geen probleem ,ook niet warm maar na even starten koud doet hij het zo in een niet ,wel een felle klik maar niet draaien .
als ik hem dan met een schroevendraaier op de kleine aansluiting doorverbind dan doet hij het wel.
zal wel ergens overgangsweerstand zijn.
anders maar netjes stuurrelais monteren ,dan is het meestal wel goed.
peus504coupe wrote:Goed bezig Harrie!

Mijn 604 staat momenteel in de stalling i.v.m. recente vakantie. Volgende week ga ik proberen haar weer te ontwaken na drie weken totale rust, ben benieuwd (en ergens nerveus)

In het instructieboekje staat dat je bij koudstart het gaspedaal niet hoort te gebruiken en bij warmstart juist wel. Toch wil mijn "Juilliette" niet praten wanneer ik haar gaspedaal onberoerd laat de eerste keer. Mijn methode: sleutel op contact, twee keer pompen, even wachten, starten. Meestal volstaat twee keer doorstarten zonder tussentijds gas bij te geven.

Ik lees over problemen met het starten. Mijn 604 SL heeft ook kuren. Deze ene keer draai je de sleutel door tot "start" dan draait de startmotor langzaam rond, de andere keer hoor je alleen een klik zonder response. Terugdraaien van de sleutel en een paar keer opnieuw proberen biedt meestal soelaas, toch zou ik dit probleem graag verholpen zien i.v.m. de betrouwbaarheid van de auto.

Ik blijf meelezen!

Groet,
Janno
@ Janno: V6 SL met dubbele carburateur is een totaal ander verhaal dan TI/STI/GTI.
start er dan svp een nieuw topic over. En ik had het over startmotor, niet over aanslaan.
Mijn 604 GTI slaat altijd onmiddelijk aan, ik hoef amper te starten, doet het mtéén.
Dat komt doordat het injectiesysteem contant onder druk blijft ( als alles OK is ) en er meteen benzine-injectie is,
en gecombineerd met de elektronische ( Bosch ) ontsteking is het metéén lopen. 8)
Als ik s'avond bij het werk wegrij staan collega's verbaasd te kijken: ik raak de sleutel aan en rijdt meteen weg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vanmorgen het elektrische probleempje opgelost, startmotor werkt, en deze draait veel sneller rond dan de oude.
Lucht in het systeem, had ik willen ontluchten door de wartel van de koudstartinjector even iets los te laten,
maar de motor sloeg meteen aan, echter hortend en pruttelend.... ach dat zal de lucht wel zijn. inderdaad.
Maar goed? Nee.... stationair o.k., maar gas geven? Dan 'smoort' de motor en slaat af.. Wat NU weer...?
Ik vertrouwde het al niet, dus mijn oude PC opgestart, foto's doorgespit: oeps, ik heb 2 hogedrukslangen verkeerd aangesloten :roll: :roll: :roll:
De slangen vanaf de "spinnekop" naar koudstartinjector en naar balansdrukregelaar omgewisseld... :roll: sukkel :!:
Correct aangesloten, ontlucht ( 1 seconde is al genoeg ), en toen: starten = lopen 8)
Wat loopt ze mooi, zijdezacht, de irritante tikken vanonder de kleppendeksels zijn verdwenen en als ik de gastrommel verdraai,
zuigt ze door de venturi als een dorstige, hongerige leeuw en accelereerd meteen.
Na warmdraaien de koelvloeistof aangevuld.
Tevens 2 bouten van de voorste traverseblokken, waarvan de moer gisteren doordraaide, vernieuwd. De schroefdraad was totaal weg... :roll:
Eenmaal vast met nieuwe moeren een extra moer er op als borging, daar komen z.s.m. nieuwe zelfborgende moeren op.
En toen was het tijd voor een proefrit:
Heerlijk ! De 604 GTI rijdt nu zoals ze nog nooit gelopen heeft: Geweldig, alle trillingen zijn weg, geen schokjes meer met remmen,
geen krauwend geluid meer als ik over een drempel rijdt, in 1 woord fantastisch !
Schuifdak open en gaan ! Ze accellereerd als nooit tevoren, mega ! Ik heb echt genoten ! Wat een voldoening geeft dat ! 8)
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Post Reply