Omdat ik het niet laten kan.

Allerhande onderwerpen die niet eens met Peugeots te maken hoeven te hebben
304 Friesland

Re: Omdat ik het niet laten kan.

Post by 304 Friesland »

Aangezien het maar zeer matig weer was het afgelopen weekend toch weer wat aan de x1/9 gedaan , motor hangt er inmiddels weer in en ik had het meeste voor de remmen al gekocht dus nieuwe schijven en blokken rondom er op en gelijk wat andere ding die nodig zijn voor de apk gemaakt en nog een partij onderdelen uit Duitsland gehaald en er nog een x1/9 bij gekocht bij de zelfde man als waar de blauwe vandaan komt , is wel echt een project maar daar was de prijs ook naar alleen die moet ik nog wel ophalen , het word alleen maar meer waard en met de onderdelen die ik gekocht heb weer veel delen voor de rode er bij maar dit is nu echt even de laatste , pas ook de onderdelen simca break verkocht , ging hem toch niet worden en onderdelen had ik niet nodig dus maar weg gedaan .
De blauwe word langzaam al weer een auto , eerst rijdend maken en kenteken en apk er op en dan rustig maar toch hopelijk met een goed jaar wel klaar zien te maken , tja we worden ouder en ik wil er nog wel een poos lekker mee kunnen rijden.
Ik merk wel dat heel veel mens het een leuk model vinden en ook veel mensen hem niet eens kennen dus word ook vast een blikvanger.
Beeperhorrie

Post by Beeperhorrie »

Gaat de tweede X1/9 weer zo'n mooi project worden als de 304 coupé? Leent zich er wel voor, zeker als je al een originele hebt.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland

Post by 304 Friesland »

De tweede is even afwachten wat dat wordt maar ben het geheel met jou eens dat dat ook een is om er wat mee te doen ,er worden vaker turbo motoren in gezet maar die er makkelijk in passen zijn zeldzaam dus we gaan het zien tzt.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

Post Reply