Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Voor de Peugeot 504 en 604
paull en paulla

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

?604Peugeot wrote: 26 Jan 2026, 17:33 Hoi Paull en Paulla hoe is het daar? en hoe gaan de vorderingen aan de Rode 604. hier ligt de GTI even op zijn Gat :D :D :D de stekker heb ik inmiddels voor de cruise control, nog een nieuw achterlicht glas gevonden op de PCN club,verder heb ik niks meer gedaan. ben de onderdelen voor mijn mini aan het klaar maken,als het door gaat gaat die eind deze maand naar de spuiter,en dan wil hij alle onderdelen hebben,om hem op te kunnen bouwen,dus daar nu even druk mee. ben er nog niet uit om foto,s er op te zetten,sjef maar een keer vragen om mij het te leren. van de week even bij jan langs om te kijken of mijn 4 nieuwe zuigers al binnen zijn voor de mini,hij maakt het draaiende gedeelte klaar, en moet hem dan ook opboren.dus even geen 604 praat vanuit hier. maar jij mag wel zeggen wat je allemaal hebt gedaan :D :D groetjes uit grave.
Hoi Willy, Hier gaat het ongeveer hetzelfde, druk met onderhoud aan onze Renault vijf. wordt hier Super Cinq genoemd. Remmen doen, rubbers van de uitlaatophanging zijn aan vervanging toe. Nieuwe bandjes, koplampglas opnieuw vast gelijmd. Kleppen stellen, rotor en verdeelkap plus bougies en bougiekabels vernieuwen en wat je zoal tegen komt. Olie en filter natuurlijk ook. Nog wat rubberhoesjes controleren. En dan de CT-test. Daarna zien we wel verder. Aan het rode loeder heb ik nog wat werk verricht aan de bestuurders portier. Het deurframe is bijna zover dat de huidplaat weer hersteld kan worden. Als je het snel zegt, is dat zo gebeurd. Maar het moet in één keer goed en het moet, als het even kan ook weer in de auto passen, ook wat de belijning betreft. Daar is nu nog geen foto van, komt wel.
Attachments
IMG_6158.jpg
IMG_6158.jpg (118.16 KiB) Viewed 28 times
IMG_6157.jpg
IMG_6157.jpg (138.72 KiB) Viewed 28 times
IMG_6160.jpg
IMG_6160.jpg (104.46 KiB) Viewed 28 times
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Post Reply