Dank voor het kompliment. In 1997/1998 is best veel gedaan aan deze auto. Want 'vierkant' afgekeurd op vanalles en nogwat.PeterH wrote: ↑06 Jul 2024, 13:40 Mooi uitgelegd met duidelijke foto's, daaraan herken je de echte liefhebber.
Met een goed geconstrueerde auto kan je 100 jaar rijden zonder grote problemen als je maar op tijd dit soort werken doet.
Helaas hem ikzelf de neiging om steeds auto's van de verkeerde mensen te kopen, m.a.w. zgn opgereden auto's.
(maar met wat koppigheid, en helaas onverantwoord veel geld komt het wel steeds terug goed)
Jaartje aan geslepen en gelast, in deuren, achterschermen, kofferbodem en kofferbalk om eens iets te noemen.
twee nieuwe voorschermen gemonteerd, maar niet voordat de binnenschermen grondig hersteld zijn. Keienvanger onder de bumper ook hersteld, zelfs de balk waar de radiateur op staat was volkomen doorgeroest.
De eerste vijf jaren heeft de auto mevrouw Philips als eigenaar gehad en is garage onderhouden geweest. Daarna, na een spuitbeurtje heeft een vriend van ons de auto zeven jaar in bezit gehad. Deze Peugeot was op en moe. En Afgekeurd. In 1997 bij de vorige eigenaar opgehaald, de accu en de autoradio mochten achterblijven. Op de terugweg hebben nog kennis mogen maken met Frank Tunnissen, bij sommige hier wel bekent.
In 1999 is de auto in Hilversum geheel opnieuw van een kleurtje voorzien.
Zeg, nu zo'n vijf en twintig jaar geleden. Sinds is er ruim drie ton aan kilometers mee gereden. Met inmiddels wel wat gebruikssporen.
Deze P604 rijdt nog voortreffelijk, af en toe een natje en een droogje.
Door de pekel wordt deze dame op leeftijd, bj 1985, niet meer gejaagd. En ach, wat is verstandig. Wie het weet mag het vertellen.