Verder geen schade en in delen in het carter gekomen.
Heb een gebruikte set 200 pk zuigers gezien die versterkt zijn maar verzenden is geloof ik niet mogelijk naar Nederland
Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk
Weer een nieuwe aanwinst
- paull en paulla
Re: Weer een nieuwe aanwinst
Weet je al meer over de zuigers en de verzending?304 Friesland wrote: 18 Oct 2025, 13:20 Verder geen schade en in delen in het carter gekomen.
Heb een gebruikte set 200 pk zuigers gezien die versterkt zijn maar verzenden is geloof ik niet mogelijk naar Nederland
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Paull en Paulla
-
304 Friesland
Als het goed is komen morgen de zuigers , maar kan natuurlijk ook een dag verlaat zijn ,de rest van de onderdelen heb ik dus ik kan het weekend los met deze auto.
Vandaag ook nog een 508 sw met de zelfde motor gekocht met 11 maand apk , volgens zeggen een lekke koppakking maar dat heb ik niet kunnen ontdekken, loopt netjes en ik kon geen druk in het expansievat zien dus kan ook nog een gewone lekkage zijn .
Al met al weer genoeg om handen ,hopen dat we er wat aan overgehouden zodat het huis in Hongarije dichter bij komt.
Vandaag ook nog een 508 sw met de zelfde motor gekocht met 11 maand apk , volgens zeggen een lekke koppakking maar dat heb ik niet kunnen ontdekken, loopt netjes en ik kon geen druk in het expansievat zien dus kan ook nog een gewone lekkage zijn .
Al met al weer genoeg om handen ,hopen dat we er wat aan overgehouden zodat het huis in Hongarije dichter bij komt.
-
304 Friesland
Vanmiddag de zuigers ook binnen gekregen ,zijn de verzwaarde uitvoering en ook met een stalen ring in de zuiger voor de bovenste veer , dat had de oude ook niet dus zaterdag maar beginnen met opbouwen .